PREMIS 2020/21

GALERIA DE GUARDONATS

Curs 2020/21

PREMIS MANUEL SALES I FERRÉ 2021

La tercera edició dels premis Manuel Sales i Ferré a treballs de recerca i investigació, convocats per l’Institut Manuel Sales i Ferré i l’Ajuntament d’Ulldecona, es va cloure amb l’acte de lliurament dels guardons celebrat a la sala de plens de l’Ajuntament d’Ulldecona el dissabte, 16 d’octubre de 2021, en el marc de la Fira de Sant Lluc.

En aquesta edició els treballs premiats han estat els següents:

• “Una motxilla plena de sentiments: de la casa bressol a casa nostra”, de l’alumna Daria Torta Cid de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta. Premi MSF de Sociologia.
  • “Creació de sistemes dunars fixats amb vegetació al Delta de l’Ebre”, de l’alumna Gemma Lluís Porres de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta. Premi MSF Terres de l’Ebre.
  • “Elaboració d’un perfum: Acqua di l’Ebre”, de l’alumna Paula Pérez Izquierdo de l’Institut Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita. Premi MSF Terres del Sénia.

L’acte va comptar amb l’assistència de les alumnes premiades, acompanyades de les seves famílies, tutors i representants dels centres educatius. També va comptar amb la participació del director adjunt dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, Sr. Marià Cano, així com de la representació municipal per part de la regidora d’Educació, Sra. Cati Brusca, i de l’alcaldessa, Sra. Núria Ventura, la qual adreçà a les premiades unes paraules d’agraïment per la qualitat dels treballs i el desig de continuïtat en la convocatòria d’aquests premis en edicions successives.

Des de la primera edició ha anat augmentant el nombre de treballs presentats als premis; uns treballs que demostren la bona feina en recerca que fan els alumnes dels centres de secundària que hi participen. En paraules de l’insigne Manuel Sales, com va recordar el director, Sr. Ricard Reverter, una bona mostra de la “investigació experimental positiva”, imprescindible per al progrés de les societats modernes.