“Jo no ensenyo als meus alumnes , només els proporciono les condicions en què puguin aprendre”

Albert Einstein (Ulm, Wurtemberg, 1879 – Princeton, Nova Jersey, 1955) va ser un físic d’origen alemany.  L’any 1905, publicà la seva Teoria Especial de la Relativitat.

+ Personalitats….

07/2019

INICI DEL CURS 2019/20

Dilluns, 2 i dimecres, 3 de setembre…..   Proves Extraordinàries de 1r de Batxillerat (consulteu calendari).

Del 3 al 6 de setembre….    Preinscripció i matrícula extraordinària del Cicle Formatiu de Grau Mitjà.

Divendres, 6 de setembre, a partir de les 13:00….    Entrega de notes de 1r de Batxillerat.

Del 6 al 10 de setembre….    Matrícula extraordinària de Batxillerat.

Dimecres, 11 de setembre….    Diada nacional de Catalunya (festiu)

Dijous, 12 de setembre….   Festa de la Pietat (festiu local)

Divendres, 13 de setembre….  INICI DE CURS

De 9:00 a 11:30 h :

Recepció d’alumnes d’ESO a la Sala d’actes. Recepció d’alumnes de BATX i CFGM a les aules respectives.

De 12:00 a 14:00 h:

ACTE ACADÈMIC D’INAUGURACIÓ DEL CURS a la Sala d’actes. Alumnat de 4t ESO, BATX i CFGM.

CONCURS DE COMPOSICIÓ DE L’HIMNE DE L’INSTITUT

Concurs himne Institut 2019

L’Institut Manuel Sales i Ferré convoca un concurs de composició musical d’un Himne oficial per al centre amb motiu del 50è Aniversari. Aquest himne, sobre la base d’un text de l’estimat ex-professor Juanjo Roca, serà interpretat pel Grup Coral i s’utilitzarà en tots els actes acadèmics i oficials.

El termini de presentació de propostes acaba el 30 de setembre de 2019 i l’estrena està prevista per al 18 d’octubre de 2019, festa de Sant Lluc i dia en el que se celebrarà la cloenda oficial dels actes de l’Aniversari. Les bases del concurs es poden consultar al següent enllaç.

FESTA DE GRADUACIÓ

Festa de Graduació 2019 Batxillerat
Promoció de Batxillerat 2019

Festa de Graduació 2019 ESO
Promoció d’ESO 2019

Festa de Graduació 2019 CFGM
Promoció del Cicle Formatiu de Grau Mitjà 2019

El divendres, 21 de juny, va celebrar l’acabament d’aquest curs amb la ja tradicional Festa de Graduació amb l’alumnat que ha finalitzat els seus estudis d’ESO, Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Mitjà. L’acte va comptar amb la presència de familiars i amics de l’alumnat, del professorat i la col·laboració especial de l’antiga alumna Maria Fuentes, amb nom artístic “Mia Fuentes“, la qual ens va obsequiar amb la interpretació de dos temes del seu darrer àlbum, actuació llargament aplaudida pels assistents.

Durant l’acte també vam comptar amb la participació de la professora Carme Àvila, les intervencions dels representants dels alumnes, vídeos amb imatges de les promocions, les paraules de l’alcaldessa Núria Ventura i l’entrega de diplomes. Tot seguit es va servir un aperitiu als jardins del centre amb la col·laboració de l’AMPA, la qual també va muntar un Photocall on tothom es va poder fotografiar.

En aquest enllaç trobareu l’àlbum de fotos de l’acte >>>>

VISITA DEL CONSELLER D’EDUCACIÓ PEL 50è ANIVERSARI

El dissabte, 4 de maig, l’Honorable Conseller d’Educació, Sr. Josep Bargalló, va fer una visita al nostre institut per commemorar amb la comunitat educativa el 50è aniversari de la fundació del centre. Va estar acompanyat de nombroses autoritats com la directora territorial d’Educació,… Llegeix més»