Mercè Rodoreda
“Escriure bé costa. Per escriure bé entenc dir amb la màxima simplicitat les coses essencials.

Mercè Rodoreda i Gurguí (Barcelona, 10 d’octubre de 1908 – Girona, 13 d’abril de 1983) fou una escriptora catalana que va rebre, entre altres guardons, el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes de 1980. Es considera l’escriptora de llengua catalana contemporània més influent, tal com ho testifiquen les referències d’altres autors a la seva obra i la repercussió internacional, amb traduccions a més de trenta llengües.

+ Personalitats….
10/2020

ACTIVITATS D’ESCOLES VERDES 2020/21

Escola verda

Com a Escola Verda, al llarg del curs hem de portar a terme un seguit d’activitats i propostes amb el compromís i la participació de tothom per aconseguir una escola sostenible i implicada amb el medi ambient. Durant el curs 2020/21 s’han programat les següents activitats:

• Currículum verd: Treball transversal del medi en totes les àrees del currículum.
  • Amb R de reciclatge: Separació residus de paper i envasos.
  • Institut.net: Millorem el nostre entorn mantenint l’escola neta.
  • Ús de la carmanyola pels esmorzars: “Desaluminitza’t”
  • Camins segurs. Fomentem l’ús del carril bici per anar a l’Institut amb mitjans sostenibles.

Les activitats seran coordinades pel comitè ambiental, el qual està format per diversos professors coordinadors i representants de l’alumnat. Els “Greenworkers” són els delegats ambientals de cada grup classe i ajuden a fer el seguiment del programa.

Per un Institut Sostenible i amb un millor Medi Ambient!

HORES DE VISITA DE TUTORIA

Acció Tutorial

Els dies 28, 29 i 30 de setembre s’han dut a terme les reunions informatives d’inici de curs per a famílies per part dels tutors de grup. A causa de les restriccions sanitàries provocades per la pandèmia del COVID19 aquestes reunions s’han fet en modalitat telemàtica. Aquelles famílies que no s’hagin pogut connectar a les sessions virtuals poden demanar cita individual amb el tutor/a per rebre tota la informació necessària sobre el funcionament del curs actual.

Al següent enllaç es poden consultar els horaris d’atenció tutorial de tots els grups.

FESTA DE GRADUACIÓ 2020

Festa de Graduació Virtual de l’alumnat que finalitza els estudis d’ESO, BATXILLERAT i CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ D’INFORMÀTICA del curs 2019/2020.
Aquest any la celebració no ha pogut ser presencial per la pandèmia del coronavirus, però el record de tot l’alumnat restarà de forma permanent en aquest vídeo.
Moltes felicitats als graduats i molta sort i salut!… Llegeix més»