Noam Chomsky

«El propòsit de l’educació és ensenyar a la gent com aprendre per ells mateixos. Qualsevol altre concepte de l’educació és adoctrinament.»

Avram Noam Chomsky (Filadèlfia, 7 de desembre del 1928) és un científic, lingüista, filòsof i professor estatunidenc, emèrit de lingüística, a l’Institut de Tecnologia de Massachusetts (MIT). A Chomsky, se li atribueix la creació de la teoria de la gramàtica generativa, sovint considerada la contribució més significativa en el camp de la lingüística teòrica del segle xx. A més del seu treball lingüístic, Chomsky és àmpliament conegut pel seu activisme polític.

+ personalitats…..

09/2021

INICI DEL CURS 2021/22

• De l’1 al 10 de setembre…. Matrícula del PFI Auxiliar de Construcció.
  • Del 7 al 10 de setembre…. Matrícula extraordinària de Batxillerat i CFGM.
  • 2, 3 i 6 de setembre…. Proves Extraordinàries de 1r Batxillerat.
  • Dimecres, 8 de setembre, de les 13:00 a les 14:00h… Entrega de notes de l’Avaluació Extraordinària de 1r de BATX.

• Dilluns, 13 de setembre. Inici de les classes.
  • ESO Sala d’actes
    • A les 9:00… Acollida 1r ESO
    • A les 9:30… Acollida 2n ESO
    • A les 10:00… Acollida 3r ESO
    • A les 10:30… Acollida 4t ESO
  • BATXILLERAT
    • A les 10:45… Acollida a les seves aules respectives
  • PFI
    • A les 11:30… Acollida a l’aula
  • CICLE FORMATIU – INFORMÀTICA

• A les 11:30… Acollida a l’aula
Institut 2018

Pla d’Organització del centre 21/22 >>>

Calendari lectiu i avaluacions >>>

GRADUACIÓ 2021

Ja tenim publicat el vídeo de la Graduació del curs 2020/21. Esperem que el curs vinent tot l’acte pugui ser presencial. Felicitem de tot cor les promocions de 4t d’ESO, Batxillerat i Cicle Formatiu de GM d’Informàtica pels èxits assolits.

Al final del vídeo trobareu un Lipdub fet pels alumnes de 4t d’ESO des de l’àmbit d’Educació Física. Ha quedat fantàstic.

Bones vacances a tothom!

GALERIES DE FOTOS
Graduació BATX 2021
Graduació ESO 2021
Cliqueu sobre les imatges per accedir a les galeries de fotos
ORLES DE LES PROMOCIONS

Les orles de promoció són un obsequi de l’AMPA. Els socis poden recollir una còpia impresa en paper a la botiga Vídeo-Foto Millan d’Ulldecona.

Orla ESO 2020/21

Orla Batxillerat 2020/21

Orla CFGM 2020/21

PARTICIPEM EN EL PROJECTE “SEDIMENTS”