SERVEIS I ACTIVITATS

En aquesta secció us presentem les principals activitats extraescolars i serveis del centre. Pel que fa a les Activitats Extraescolars hi trobareu enllaços a les notícies més destacades de les sortides i excursions dels alumnes així com conferències, xerrades educatives o festes del curs. També trobareu un enllaç a les activitats de la setmana FEM PINYA per la cohesió i la inclusió.

També podeu consultar dins la secció PREMIS tots aquells treballs i alumnes que han estat guardonats per diverses institucions educatives.

A més a més, podeu consultar la secció dels Premis Manuel Sales i Ferré que convoca el nostre Institut des de l’any 2019.

Dins la secció REVISTA podreu descarregar-vos els números publicats de la revista corporativa “LLETRES DEL MÓN” de tots els cursos des de la primera publicació.

També us oferim informació dels diferents SERVEIS del centre que us poden ser d’utilitat, com els horaris del Transport escolar.

excursio