PREMIS 2012/13

GALERIA DE GUARDONATS

Curs 2012/13

PREMI RECERCA JOVE PER A INÉS VALLS

En aquesta edició dels premis Recerca Jove per fomentar l’esperit científic (antic CIRIT) que convoca l’AGAUR va estar premiat el treball “La física dels joguets” que va dur a terme l’alumna Inés Valls Pepió i que va tutoritzar la professora Dolors Vidal Segarra.El treball va obtenir el premi especial “Ramon Faus i Esteve” que per primer cop es convocava per guardonar els millors treballs amb temàtica sobre la família en col·laboració amb el Departament de Benestar Social.

Inés Valls
PREMIS DE LA URV

El Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili ha concedit dos premis a treballs de recerca de batxillerat. Un primer premi al treball “La palma. De l’artesania a la fàbrica (el cas de la fàbrica Matamoros)” realitzat per Anna Grau Campos i tutoritzat per la professora Victòria Almuni Balada, i un tercer premi al treball “Més que córrer: la fusió del córrer i la muntanya. Preparats, llestos… ja!” elaborat per Josep Domènech Llobet i tutoritzat per la professora Lara Sancho Reverté.

Premis URV 2013
Els guardonats durant l’entrega dels premis.
BECA DE LA FUNDACIÓ AMANCIO ORTEGA

La Fundació Amancio Ortega ha concedit una beca del Programa “Becas Estudia en Canadá” a l’alumne de 4t d’ESO Maximillian Von Wietersheim-Kramsta per a cursar el 1r de Batxillerat al Canadà. Aquesta beca cobreix l’estada durant tot el curs a Canadà amb totes les despeses pagades.

Maximilian von Wietersheim
PROGRAMA JOVES I CIÈNCIA DE LA FUNDACIÓ CATALUNYA CAIXA

L’alumne Maximilian von Wietersheim ha estat admès al programa Joves i Ciència de la Fundació Catalunya Caixa i l’Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona. Aquest programa, en la seva 6a. edició, ha seleccionat 49 alumnes de tot el país i els ofereix la possibilitat de participar en activitats d’investigació totalment becades durant els dos cursos de batxillerat.

Joves i Ciència 2013
PREMI PATHWAY AL TREBALL “L’LHC A L’INSTI

“El treball “L’LHC a l’Insti” sobre l’accelerador de partícules que l’alumnat de l’optativa d’Astronomia ha instal·lat al passadís de la planta baixa ha guanyat el 2n premi especial sobre el CERN/Cosmos en la modalitat de professorat en el concurs “Nosotros investigamos” del projecte PATHWAY organitzat per la Universitat de Barcelona. Bona feina !

El lhc en el instituto
de Institut Ulldecona