PREMIS 2008/09

GALERIA DE GUARDONATS

Curs 2008/09

ENTREGA DEL PREMI CIRIT A NASSIRA EL HADRI

El dissabte, 12 de desembre de 2009, s’entregaren a Barcelona els premis CIRIT corresponents a l’edició del 2009. Sota la presidència de l’Hble. Conseller d’Universitats, Josep Huguet, l’alumna del nostre centre Nassira el Hadri va rebre aquest prestigiós guardó pel seu treball “La literatura popular del nord del Marroc”, incrementant així la col·lecció de premis que Nassira ha anat recollint des del curs anterior. A l’acte varen assistir els seus pares, la tutora del treball Anna Forcadell i la directora de l’Institut, Ma. del Pilar Aparicio. Cal destacar que, en reconeixement a la qualitat del seu treball (ha estat entre els dos primers), Nassira tingué el privilegi de llegir durant l’acte un parlament en representació de tots els alumnes premiats.

Premi CIRIT Nassira
NASSIRA EL HADRI GUANYA EL PRIMER PREMI EN HUMANITATS DEL CONGRÉS ESTATAL “JÓVENES INVESTIGADORES”

Celebrat a Màlaga entre el 28 de setembre i el 2 d’octubre, el Congrés “Jóvenes Investigadores” organitzat pel Ministeri d’Igualtat, en la seva XXIIena edició ha comptat amb la participació de l’alumna del nostre centre Nassira El Hadri, amb el seu treball de recerca “La literatura del Nord del Marroc”.El treball ha estat guardonat amb el primer premi de l’àrea d’Arts i Humanitats i serà una dels que representaran Espanya en el Certamen Europeu de Joves Investigadors a Lisboa.

Nassira
PREMI MESTALL PER A MARTA ARNAU

Marta Arnau Borràs ha guanyat el primer premi de la 7a. Convocatòria del Premi Mestall convocat per l’Associació d’història rural de les comarques gironines amb el treball “La Setmana Santa a Ulldecona. El sentiment d’un poble”.

PREMI PERE RAMON ROCA PER A NASSIRA EL HADRI

Nassira el Hadri segueix sumant premis al seu treball de recerca “La literatura popular del nord del Marroc”. Ha aconseguit el primer premi Pere Ramon i Roca de treballs de recerca que cada any convoca Contrapunt – UNESCO i la Fundació Universitària Martí l’Humà.

PREMI ARGÓ DE LA UAB PER A NASSIRA EL HADRI

La Universitat Autònoma de Barcelona ha premiat l’alumna del nostre centre Nassira el Hadri pel treball de recerca “La literatura popular del Nord del Marroc”, tutoritzat per Anna Forcadell, dins la VIena convocatòria dels Premis Argó. El lliurament de premis es va fer el dimarts, 16 de juny a la sala d’actes del rectorat.

Premi Argó Nassira
PREMIS RAMON CALVO PER A TREBALLS DE RECERCA

En la modalitat científico-tècnica el guanyador va estar Pau Tena Vidal amb el treball de recerca Climatització ecològica d’una piscina. En la branca d’humanitats la guanyadora va estar una alumna de l’IES Deltebre, Neus Bertomeu Fumadó, amb el treball El TDAH i els nens. El treball Allò que el temps s’endugué. Oficis que s’han perdut de Maria Fuentes Ávila va rebre un premi com a finalista.

Premi Ramon Calvo Pau Tena