PREMIS 2006/07

GALERIA DE GUARDONATS

Curs 2006/07

MARC SANS I ALBERT LLAVERIA, PREMI CIRIT PEL SEU TREBALL DE RECERCA

El conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, va fer entrega el dissabte, 16 de desembre de 2006, dels premis d’Investigació i Innovació Tecnològica (CIRIT) a 70 alumnes i deu instituts catalans. Huguet destacà durant l’acte la importància de “fomentar l’esperit científic dels joves per tal de promoure futurs investigadors i de dur a la societat els valors de la investigació científica”.

Els alumnes premiats del nostre centre van estar Marc B. Sans i Albert Llaveria amb el seu treball de recerca “La nidificació i cria de la cadernera a Sant Rafael i els Valentins”. A l’acte van ser acompanyats pels seus pares i per la directora, Pilar Aparicio així com pel seu tutor, Sebastià Sanz.

Premi CIRIT Marc i Albert
PREMI JOAN COROMINES PER A NÚRIA MASDEU I MIHAELA POIENAR

El nostre centre va obtenir el Premi Joan Coromines per ser el centre que va presentar més treballs de més qualitat. Es van presentar treballs de Núria Masdeu, Mihaela Poienar i Marta Balada, tots tutoritzats per la professora Àngela Buj Alfara.

El treball “Adaptació lingüística romanesa a Ulldecona” de Núria Masdeu i Mihaela Poienar va resultar finalista del Premi Joan Coromines a la millor recerca.