PREMIS 2019/20

GALERIA DE GUARDONATS

Curs 2019/20

PREMIS MANUEL SALES I FERRÉ 2020

El dissabte, 24 d’octubre de 2020, a les 12:00, es va dur a terme l’acte de lliurament dels premis Manuel Sales i Ferré a treballs de recerca i investigació en la seva 2a edició. Al claustre de l’Ajuntament d’Ulldecona i amb restriccions d’aforament per les mesures de protecció contra la COVID19, l’acte va comptar amb la presència dels premiats, amb les seves famílies i representants dels centres docents, dels membres del jurat, així com d’una representació del professorat de l’Institut.

En aquesta edició el veredicte del jurat va ser el següent:

• Premi MSF de Sociologia al treball “Primaveres trencades” de l’alumna Priscilla Vidal Solé de l’Institut Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita.
  • Premi MSF Terres de l’Ebre al treball “Reconstrucció dels orígens rapitencs” de l’alumne Pol Campo Ortí de l’Institut Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita.
  • Premi MSF Terres del Sénia al treball “La cuina; podem considerar-la ciència?” de l’alumna Iulia Platon Irghiznova de l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona.

En els seus parlaments, els alumnes van exposar les idees principals de llurs treballs i el seu procés d’elaboració. El director, Ricard Reverter, i l’alcaldessa, Núria Ventura, van glossar la figura de l’eminent sociòleg Sales i Ferré i van encoratjar els alumnes a seguir treballant en els seus camps d’estudi pel progrés social fonamentat en la investigació rigorosa i la recerca contínua.

Els alumnes van recollir el premi patrocinat per l’Ajuntament d’Ulldecona, consistent en un ordinador portàtil d’última generació.