PREMIS MANUEL SALES I FERRÉ – 5A EDICIÓ

Premis MSF 2023

5a Edició – Curs 2022/23

El dissabte, 21 d’octubre de 2023, es va celebrar per cinquena vegada l’acte de lliurament dels Premis Manuel Sales i Ferré en la seva V Edició 2023. Els premis, organitzats pel nostre institut amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ulldecona, tenen com a objectiu difondre els treballs de recerca dels alumnes de secundària en les modalitats de Sociologia, Terres de l’Ebre i Terres del Sénia.

En aquesta ocasió els guardonats han estat:

• Premi MSF de Sociologia: Joan Manel Ferré Vericat, de l’Institut Manuel Sales i Ferré pel treball Sub Iudice: la retirada del monument a la Batalla de l’Ebre.
  • Premi MSF Terres de l’Ebre: Adriana Sainz Sampedro, de l’Institut Dertosa de Tortosa pel treball Estudi del temps de reverberació del Felip Pedrell.
  • Premi MSF Terres del Sénia: Dan Viñes Rodríguez de l’Institut Els Alfacs de La Ràpita pel treball Proposta de millora per al Trabucador.

L’acte, presidit pel director de l’Institut, Ricard Reverter, i l’alcaldessa d’Ulldecona, Núria Ventura, es va dur a terme al saló de plens de l’Ajuntament d’Ulldecona, amb la presència dels alumnes premiats, els seus tutors i les seves famílies, així com dels membres del jurat, de la directora adjunta dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, Sra. Èrika Ferraté, d’altres regidors del consistori i professorat i personal de l’institut.

Premi MSF de Sociologia

Sub Iudice: la retirada del monument a la Batalla de l’Ebre

Joan Manel Ferré Vericat

Premi MSF Terres de l’Ebre