PREMIS MANUEL SALES I FERRÉ – 1A EDICIÓ

Premis Manuel Sales i Ferré 2019

1a Edició – Curs 2018/19

Els treballs guanyadors dels premis Manuel Sales i Ferré han estat els següents:

• Premi Manuel Sales i Ferré de Sociologia al treball “Perspectiva juvenil dins d’un món verd” elaborat per l’alumna Bibiana León Roig, d’Ulldecona.
  • Premi MSF Terres de l’Ebre al treball “Més que un Riure: pla de màrqueting turístic del Delta de l’Ebre”, elaborat per l’alumna Marta Bertomeu Sancho, de l’Institut de Deltebre.
  • Premi MSF Terres del Sénia al treball “El turisme a Ulldecona, un passat per a un futur”, elaborat per l’alumna Àngela Elies Antich, d’Ulldecona.
  • Accèssit al treball “Les matemàtiques a la natura” elaborat per l’alumna Marta Sanz Matamoros de l’Institut Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita.

El lliurament dels guardons es va celebrar el 17 d’octubre de 2019, a la Sala de Plens de l’Ajuntament d’Ulldecona, coincidint amb la clausura del 50è Aniversari de l’Institut.

Premi MSF Sociologia

Perspectiva Juvenil dins d’un món verd

Bibiana León Roig

Premi MSF Terres de l’Ebre