PREMIS MANUEL SALES I FERRÉ – 2A EDICIÓ

Premis Manuel Sales i Ferré 2020

2a Edició – Curs 2019/20

Els treballs guanyadors dels premis Manuel Sales i Ferré en aquesta edició van ser els següents:

• Premi Manuel Sales i Ferré de Sociologia al treball “Primaveres trencades” elaborat per l’alumna Priscil·la Jael Vidal Solé, de l’Institut Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita.
  • Premi MSF Terres de l’Ebre al treball “Reconstrucció dels orígens rapitencs”, elaborat per l’alumne Pol Campo Ortí, de l’Institut Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita.
  • Premi MSF Terres del Sénia al treball “La cuina, podem considerar-la ciència?”, elaborat per l’alumna Iulia Platon Irghiznova, de l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona.

El lliurament dels guardons es va celebrar el 24 d’octubre de 2020, als claustres de l’Ajuntament d’Ulldecona.

Premi MSF Sociologia

Primaveres Trencades

Priscil·la J. Vidal Solé

Premi MSF Terres de l’Ebre

Reconstrucció dels orígens rapitencs

Pol Campo Ortí

Premi MSF Terres del Sénia

La Cuina, podem considerar-la ciència?

Iulia Platon Irghiznova