PREMIS 2010/11

GALERIA DE GUARDONATS

Curs 2010/11

MENCIÓ ESPECIAL DE LA UPF AL TREBALL DE RECERCA DE CRISTINA FUENTES ÀVILA

La Universitat Pompeu Fabra va atorgar una de les dues mencions especials del III Premi UPF- Linguamón al millor treball de recerca de batxillerat en l’àmbit de les llengües i el llenguatge 2011 a la nostra alumna Cristina Fuentes Àvila pel seu treball “La dona a la paremiologia: una aproximació”.

L’acte d’entrega de premis es va fer el dissabte, 14 de maig de 2011, a Barcelona.

Premi Cristina Fuentes
MENCIÓ HONORÍFICA DEL PREMI CANGUR A JOSEP CASTELL

En l’edició de les proves Cangur de Matemàtiques del curs 2010/11 es va concedir un premi del 2n nivell del concurs de matemàtiques CANGUR (4t ESO) consistent en una menció honorífica al nostre alumne Josep Castell Queralt per haver quedat dins de l’1% de les millors puntuacions de tot Catalunya i Andorra, amb una puntuació de 108,75.