NORMES I FUNCIONAMENT

Convivència

PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

El Projecte de convivència reflecteix les accions que el centre educatiu desenvolupa per capacitar tots els alumnes i la resta de la comunitat escolar per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes.

Projecte de convivència – Text complet aprovat pel Consell Escolar el 30/06/2021 >>>

aulasec

NORMES D’ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL CENTRE (NOFC)

La convivència al centre i el funcionament general del curs estan regulats per les Normes d’Organització i Funcionament del Centre. Tot seguit podeu consultar el text íntegre d’aquestes normes i també podeu trobar un recull de les faltes i sancions aplicables en diferents conductes que alterin la convivència al centre.

NOFC – Text complet (versió 2019) >>

CONCRECIÓ DE LES NORMES DE CONVIVÈNCIA – FALTES I SANCIONS

Com a Annex a les NOFC, el Consell Escolar aprova periòdicament la concreció de les normes de convivència al centre. En aquest annex es detallen i tipifiquen les faltes d’actitud i les sancions aplicables en cada cas. També es recullen les normes d’organització de l’horari del professorat.

ANNEX – Concreció de les Normes de Convivència >>