PREMIS MANUEL SALES I FERRÉ – 3A EDICIÓ

Premis Manuel Sales i Ferré 2021

3a Edició – Curs 2020/21

La tercera edició dels premis Manuel Sales i Ferré a treballs de recerca i investigació, convocats per l’Institut Manuel Sales i Ferré i l’Ajuntament d’Ulldecona, es va cloure amb l’acte de lliurament dels guardons celebrat a la sala de plens de l’Ajuntament d’Ulldecona el dissabte, 16 d’octubre de 2021, en el marc de la Fira de Sant Lluc.

En aquesta edició els treballs premiats van estar els següents:

• “Una motxilla plena de sentiments: de la casa bressol a casa nostra”, de l’alumna Daria Torta Cid de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta. Premi MSF de Sociologia.
  • “Creació de sistemes dunars fixats amb vegetació al Delta de l’Ebre”, de l’alumna Gemma Lluís Porres de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta. Premi MSF Terres de l’Ebre.
  • “Elaboració d’un perfum: Acqua di l’Ebre”, de l’alumna Paula Pérez Izquierdo de l’Institut Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita. Premi MSF Terres del Sénia.
Premi MSF de Sociologia

“Una motxilla plena de sentiments: de la casa bressol a casa” nostra”

Daria Torta Cid

Premi MSF Terres de l’Ebre