PROJECTE ESPORTIU DE CENTRE

PLA CATALÀ D’ESPORT A L’ESCOLA

El Projecte Esportiu del centre contempla des de fa molts cursos la participació en el Pla Català d’Esport a l’Escola (PCEE), una col·laboració entre el Departament d’Educació i la Secretaria General de l’Esport. Els objectius d’aquest pla són el foment de l’activitat esportiva entre els joves i la prevenció contra el sedentarisme i l’obesitat, afavorint uns hàbits saludables.

ACTIVITATS DEL PLA:

• Activitats esportives setmanals, tots els dimarts i divendres, de 16:30 a 18:30 h.
  • Sortides mensuals en cap de setmana pel terme d’Ulldecona i voltants, amb bicicleta o d’excursió.
  • Sortides per assistir a esdeveniments esportius (partits a Barcelona o València).
  • Activitats esportives en cap de setmana al gimnàs del centre.
  • Activitats esportives durant l’esbarjo, amb periodicitat setmanal.

Coordinador: Francisco León Floro.

Logo PCEE
Bicicletada 1 ESO

ACTIVITATS DEL PLA CATALÀ D’ESPORT A L’ESCOLA >>>
PREMIS DEL PLA CATALÀ DE L’ESPORT 2022/23

El dijous, 16 de novembre de 2023, es van lliurar els guardons corresponents a la 4a edició dels Premis del Pla Català d’Esport a l’Escola (PCEE) del curs 2022-2023, a l’edifici INEFC de Barcelona.

El nostre Institut Manuel Sales i Ferré va obtenir quatre premis en les següents categories:

• Millor centre de Secundària.
  • Millor Associació Esportiva Escolar (AEE).
  • Millor Dinamitzadora: Eugenia León Roig
  • Millor Coordinador de Secundària: Francisco León Floro

Estem molt contents i agraïts pels reconeixements mencionats. Són uns premis aconseguits gràcies al suport i col·laboració de l’Ajuntament d’Ulldecona, la comunitat educativa, les entitats esportives locals i, especialment per tot l’alumnat que participa en les diferents activitats programades.

Premis PCEE 22/23

ENLLAÇOS D’INTERÈS