FEM PINYA A L’INSTITUT – POEFA

El projecte FEM PINYA A L’INSTITUT neix de la necessitat de promoure la inclusió i afavorir la cohesió social entre l’alumnat del nostre centre i les seves famílies; un alumnat de cultures i procedències diverses, amb llengües diverses i amb situacions personals moltes vegades de dificultat socioeconòmica evident.

El projecte està integrat per un conjunt d’activitats acadèmiques i lúdiques, que es duen a terme dins i fora del recinte escolar durant tot el curs, amb un caràcter transversal, on hi intervenen totes les àrees curriculars i es consoliden també les competències digitals, així com les personals i socials.

Durant el curs 2019/20 el projecte està inclòs dins el programa POEFA (Programa d’Oportunitats d’Èxit Educatiu en Favor de l’Alumnat) patrocinat pel Ministeri d’Educació i subvencionat pel Fons Social Europeu.

PROGRAMA D’ACTIVITATS
  1. Sortida d’aprenentatge a una Estació d’Esquí.

Esquiada 2020

1. Sortida d’Esports Nàutics.
  2. Grup Coral. Musical Participatiu a Barcelona.
  3. Grup Coral. Trobada didàctica PROESO a València.
  4. Taller de rap i grafitti.
  5. Taller científic a l’Observatori de l’Ebre.
  6. Teatre en anglès: Escape Room.
  7. Teatre en anglès: Speech Balloon.
  8. Activitat d’anglès: Scavenger Hunt.
  9. Escape Room: Frankenstein.
  10. Escape Room: Francophonie.
  11. Taller de llengua i comunicació.
  12. Xerrada: El camí de la guerra al refugi”
  13. Taller Educat 1×1 per a famílies.
  14. Xerrades d’experts sobre l’adolescència.