PREMIS 2007/08

GALERIA DE GUARDONATS

Curs 2007/08

JAEL GRAU CAMPOS, ACCÈSSIT AL PREMI MESTALL

L’alumna Jael Grau Campos, amb el seu treball de recerca “Dona i tradició al tram mitjà del riu de la Sènia”, va obtenir un accèssit en la VI convocatòria del premi Mestall que convoca l’Associació d’Història Rural de les Comarques Gironines dins l’àmbit de les ciències socials.

Premi Mestall Jael Grau
MARISA SANCHO, PREMIADA PEL SEU TREBALL DE RECERCA

L’alumna, que va fer un treball de recerca sobre “Els peixos d’una peixateria”, ha estat guardonada amb un accèssit de la 3a. Edició del Premi NÚRIA PRADES que organitza l’IES Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita.

L’acte d’entrega de premis es va celebrar el dijous, 20 de novembre, amb la presència dels organitzadors i dels premiats així com dels seus familiars i de la representació del nostre centre.

PREMI DE LA URV PER AL TREBALL DE RECERCA D’ANGI BARBERÀ, CÈSAR MARTINELL I LA CASA DE LA FELIGRESA

L’alumna Àngels Barberà Aparicio ha estat la guanyadora del Premi de Recerca de Batxillerat de la Facultat de Lletres per l’àmbit d’Història de l’Art pel seu treball: “Cèsar Martinell i la casa de la Feligresa”.

L’entrega dels diplomes acreditatius i dels premis es va celebrar el dia 5 de novembre de 2008. El premi consistí en material bibliogràfic per al guanyador i per al centre.

Premi URV Angi Barberà
PREMI DE LA URV PER AL TREBALL DE RECERCA D’ANTONI MANEL MUÑOZ

L’acte de lliurament de la primera edició dels Premis Campus Terres de l’Ebre es va fer dijous, 19 de juny de 2008, a l’Aula Magna de l’edifici Betània, a Tortosa. Les entitats patrocinadores eren Arrossaires del Delta de l’Ebre i la Càmara Arrossera del Montsià.

El tercer premi de la categoria que premia els treballs de recerca de batxillerat d’Economia i Empresa, dotat amb 100 €, el va guanyar Antoni Manel Muñoz Borràs, pel treball “Empresa i immigració”. En aquest cas el jurat va destacar el difícil i compromès treball de camp realitzat, el tractament posterior de les dades i les conclusions extretes.

Premi Campus URV Toni Muñoz
PREMIS RAMON CALVO PER A TREBALLS DE RECERCA

L’alumne Damià Bordes guanyà el 1r premi de la categoria científico-tècnica dins la 6a. edició dels premis Ramon Calvo que organitzava l’IES Deltebre amb el seu treball de recerca sobre les plantes remeieres.

En la categoria humanística, el treball de l’alumna Àngels Barberà sobre Cèsar Martinell i la casa de la Feligresa s’emportà el 2n premi.

Premi Ramon Calvo Damià BordesPremi Ramon Calvo Angi Barberà