PREMIS 2005/06

GALERIA DE GUARDONATS

Curs 2005/06

PREMI DE VÍDEO A LA MOSTRA DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ PER AL NOSTRE CENTRE

El nostre centre va estar premiat en l’apartat de vídeo del certamen “La Mostra” que tots els anys organitza el Departament d’Educació. Es van presentar 4 treballs elaborats per diversos grups d’alumnes del centre i dins del Programa d’Innovació Educativa en Comunicació Audiovisual.

1. Obre els ulls.
2. Ruta medieval d’Ulldecona.
3. Falsa realitat.
4. Càmera i martell.

Cliqueu sobre els títols per veure els vídeos.

PRIMER PREMI DE RECERCA ABAT OLIBA DE CIÈNCIES SOCIALS

L’alumna del nostre centre LAURA PIETAT ROIG GUARCH va estar guardonada amb el 1er. Premi en la modalitat de Ciències Socials en la setena edició dels premis que la Universitat Abat Oliba CEU convoca anualment per a estudiants de Batxillerat. El treball guardonat consistia en la recerca de “La jota d’Ulldecona”. L’ 11 de maig de 2006, l’alumna, acompanyada dels seus familiars i de la tutora del treball, Anna Forcadell, es van desplaçar a Barcelona per assistir a l’acte d’entrega dels premis.

Premi Abat Oliba Laura Roig