PREMIS MANUEL SALES I FERRÉ – 4A EDICIÓ

4a Edició – Curs 2021/22

El dissabte, 29 d’octubre de 2022, es va celebrar l’acte de lliurament dels Premis Manuel Sales i Ferré en la seva IV Edició 2022. Els premis, organitzats pel nostre institut amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ulldecona, tenen com a objectiu difondre els treballs de recerca dels alumnes de secundària en les modalitats de Sociologia, Terres de l’Ebre i Terres del Sénia.

En aquesta ocasió els guardonats han estat:

• Premi MSF de Sociologia: Alèxia Brusca Forné, de l’Institut Els Alfacs de La Ràpita pel treball “Les coeteres del Delta de l’Ebre. La lluita granífuga”.
  • Premi MSF Terres de l’Ebre: Martina Tolós Campàs, de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta pel treball “Avaluació de la presència de tetrodotoxina en mostres de marisc del Delta de l’Ebre”.
  • Premi MSF Terres del Sénia: Albert Poy Ventura de l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona pel treball “Vida i obra de Vicent Barrera Carapuig”.

L’acte, presidit pel director de l’Institut, Ricard Reverter, i l’alcaldessa d’Ulldecona, Núria Ventura, es va dur a terme al saló de plens de l’Ajuntament d’Ulldecona, amb la presència dels alumnes premiats, els seus tutors i les seves famílies, així com dels membres del jurat, del director adjunt dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, Sr. Marià Cano, d’altres regidors del consistori i professorat i personal de l’institut.

Premi MSF de Sociologia

“Les coeteres del Delta de l’Ebre. La lluita granífuga”

Alèxia Brusca Forné

Premi MSF Terres de l’Ebre