PREMIS 2011/12

GALERIA DE GUARDONATS

Curs 2011/12

DISTINCIÓ DE LES PAU A ALBA SAUCH LABERNIA

Distinció de les PAU (Proves d’accés a la Universitat) a l’alumna Alba Sauch Labernia per haver obtingut una qualificació superior a 9 en la fase general. La cerimònia d’entrega de guardons es va fer el dia 25 de juliol a L’Auditori de Barcelona.

Menció PAU
PREMI ARGÓ A NÚRIA QUEROL BALAGUÉ

Menció honorífica a treballs de l’àmbit artístic del 9è premi Argó de la Universitat Autònoma de Barcelona a l’alumna Núria Querol Balagué pel seu treball de recerca “Projecte Balagué”.

CONCURS X(P)RIMENTA 2012

Menció del concurs X(p)rimenta 2012 de la Fundació Institució Catalana de Suport a la Recerca al vídeo “La caiguda més lenta” elaborat pels alumnes Marilena Budan, Georgiana Caldarariu, Paula Gil Callarisa, Pep Roig Fusté i Pau Sorlí Santamaria amb la professora Amada Rodríguez Llorente.

Premi Vídeo i Ciència
PREMI URV PER AIDA FERRÉ TOMÀS

3r premi de la Universitat Rovira i Virgili a l’alumna Aida Ferré Tomàs pel seu treball de recerca “TDAH, un problema de tots”.

PREMI IDECE PER A JÚLIA TENA VIDAL

2n premi del I Premi IDECE per a fomentar la projecció de les Terres de l’Ebre al treball de recerca de Júlia Tena Vidal “Un mar d’oliveres. Les oliveres i el CO2“.

Premi IDECE