GISELE, LA NENA PROTAGONISTA

La Gisele ha fet un mural preciós sobre les activitats que li agrada fer a casa amb la seva família. Li encanta fer postres amb la seva mare i per cuinar es posa un davantal i un barret de cuinera.  Li agrada anar al parc i jugar amb el seu germà Oliver. Però el que més li agrada de tot és maquillar-se amb les seves pintures de cara i, sobretot, maquillar al seu pare.

Ha dut a l’escola un unicorn que parla. Repeteix el que li dius i els hi fa molta gràcia als seus companys i companyes.

També ha portat un gos que borda quan li pressiones el cap i les seves nines preferides, la Barby  i la Frozen.

En el mural ha escrit les cançons que més li agrada escoltar a casa. Són dues:  “No se habla de Bruno” de la pel·lícula  Encanto i “Suéltalo” de la pel·lícula Frozen.  Hem mirat els dos vídeos a la classe i la que més ha agradat als conillets ha sigut la cançó “suéltalo”

Fantàstic Gisele!