Instal·lacions

En aquest apartat trobareu la descripció dels espais de l’escola. Només cal que cliqueu les pestanyes de sota.

L'escola disposa d'unes aules àmplies, lluminoses i acollidores on els infants desenvolupen les seves activitats.
A l'edifici 1 hi ha les aules de C. Mitjà i C. Superior. A l'edifici 2 s'ubiquen les aules d'E. Infantil i C. Inicial.
Les aules estan dotades de pantalla digital interactiva o pissarra digital interactiva.
Les classes d'infantil tenen un espai per al joc simbòlic i el racó de la biblioteca.
Concretament la classe de P3 disposa d'una zona de lavabo dins l'aula, amb vàters petits, pica gran i banyera.

La Mediateca està situada a l'edifici 1 a la primera planta. Una part de l'espai està dedicat a l'aula d'informàtica i l'altra està destinat a la biblioteca.
Aquesta última compta amb un ampli fons literari on es realitzen activitats que fomenten el plaer per la lectura juntament amb un servei de préstec de llibres per als alumnes.

El menjador escolar està situat a l'edifici 2 a la primera planta. És un espai ampli i lluminós.

L'escola Vista Alegre disposa dels següents espais exteriors:
* L'hort escolar: situat al costat de l'edifici 1 on tots els infants de l'escola participen d'aquest projecte d'escola.
* Pati de terra: és el pati principal per on s'accedeix a l'escola. Té diferents jocs de fusta per als més petits. Està envoltat d'arbres i d'una zona de porxo.
* La pista esportiva: està situada a la zona nord de l'escola. En ella es desenvolupen les activitats d'educació física, les activitats extraescolars esportives i les trobades per a celebracions de tots els infants de l'escola.
* El rocòdrom: és una instal·lació que està situada prop de la pista. La utilitzen els infants del C. Inicial, Mitjà i Superior.