Relació de convenis

Des de l’escola tenim la necessitat creixent de poder obtenir el màxim profit de les relacions que obtenim de les diferents entitats i organitzacions així com d’instituts i plans educatius de la ciutat de Mataró, Des de la Direcció del centre al llarg dels anys hem signat convenis col·laboratius amb instituts, entitats, organitzacions, etc. Així com el participar en projectes i activitats de la ciutat.

Tot seguit trobareu els convenis signats amb entitats i instituts:

• Pràctiques d’estudis universitaris. L’escola acull i tutoritza estudiants de graus universitaris i els tutoritza com a Escola Formadora de Pràctiques reconeguda pel Departament d’Educació.
  • Pràctiques d’estudis de cicles de grau mitjà o superior. Es tutoritzen estudiants de graus mitjà o superior d’altes centres.
  • Projecte Singular. Es tutoritzen unes pràctiques empresarials a alumnes d’ESO matriculats a algun dels instituts de la ciutat en el marc del conveni signat amb l’Ajuntament de Mataró i l’IES corresponent.
  • Pla Educatiu d’Entorn. Un programa de cooperació amb el Departament d’Educació que inclou més de 40 projectes socioeducatius a la ciutat. El Pla es basa en el treball en xarxa entre els agents socioeducatius que operen al territori per assegurar la continuïtat educativa en l’aprenentatge comunitari de l’alumnat, facilitar la cohesió social i enfortir el paper de les famílies i les AMPA/AFA.