Casal d’estiu

El casal d’estiu és una proposta de l’AMPA de l’escola, conjuntament amb l’associació Enlleura’t.

L’estiu és un dels moments estrella del lleure educatiu: oferim als infants la possibilitat de realitzar activitats de lleure a prop del seu entorn habitual (escola, barri…) durant una època de l’any especial i plena de recursos, amb l’objectiu d’assolir uns aprenentatges que els acompanyin en el seu desenvolupament personal.

A partir de les mateixes activitats, els infants poden desenvolupar les seves habilitats motrius, millorar la seva formació social i sobretot poden aprendre continguts de valors, actituds i normes.

Proposem als infants un gran ventall d’activitats de lleure de caire educatiu amb les quals gaudir de l’estiu d’una forma divertida i participativa. Un projecte educatiu que consta d’uns objectius i d’un conjunt d’activitats ja programades i ben estructurades: sortides a l’aire lliure, jocs, tallers, acampada…