Cantània 2024

Un grup d’alumnes de 5è de diferents escoles, es disposa a fer un creuer de viatge de final de curs. Es tracta d’un vaixell de luxe que contamina molt, un mitjà de transport poc sostenible. El vaixell naufraga i els estudiants, juntament amb els dos protagonistes, en Biel i la Martina, arriben a una illa deserta, on s’han de buscar la vida per sobreviure. És llavors que s’adonen que, més enllà de les diferents maneres de pensar, l’ecologia i el respecte pel planeta és el millor que poden fer per salvar el món.

Enhorabona als nens i nenes de 5è per la feina, l’esforç i la il•lusió que heu posat en aquest concert! Felicitats a tots i a totes!