L’escola és un espai cardioprotegit

La nostra escola ja és un espai cardioprotegit!

Per Espai Cardioprotegit s’entén aquell lloc dotat de l’equip i el personal necessari per assistir a una persona els primers minuts de produir-se una parada cardíaca, i des del qual es donarà avís als serveis de socors.

Tenim instal.lat un desfibrilador (DEA) al costat de consergeria, degudament identificat i senyalitzat.

Personal docent i no docent de de l’escola hem fet fer un curs per conèixer el seu funcionament i els passos que cal seguir per fer-lo funcionar en cas que sigui necessari.

La iniciativa va nèixer per part de l’AMPA, els qui, conscienciats de la importància de treballar en la prevenció de l’aturada cardíaca, van decidir estudiar la implementació d’un desfibril·lador al nostre centre.

Amb aquesta iniciativa entrem a formar part dels llocs de referència inclosos en el mapa oficial de ZONES CARDIOPROTEGIDES de la Generalitat de Catalunya localitzable en una app  que permet a tothom saber on és el desfibril·lador més proper en cas d’urgència al carrer.

Volem donar les gràcies molt especialment a totes les famílies que heu fet possible aquest projecte, fent de la vostra escola un espai més segur per a tothom.