Història

La nostra escola es situa dins els barris de Vista Alegre i Molins, sent l’escola de Mataró que encapçala el nord de la nostra ciutat amb unes vistes sobre la mar mediterrània.img_20170208_133654

L’escola Vista Alegre és d’una línia: tres aules d’ Educació Infantil i sis de Primària i una aula de suport a la inclusió; amb quinze mestres per atendre les diferents especialitats i tutories.

En ésser una escola petita, té un caire familiar on tothom es coneix: pares, mares, mestres, nens i nenes. Alhora, fa que els/les mestres treballem conjuntament com un sol equip en tots els projectes que es van programant.

A l’escola ens agrada motivar i fer participar a tots els membres de la comunitat educativa en totes les activitats, festes i celebracions relacionades amb el centre, fent de les petites coses de la vida quotidiana grans esdeveniments.