Robotica

Fa un temps la robòtica va entrar a la nostra escola, primer començant pels cursos d’infantil i, poc a poc, arribant a tota la primària.

La robòtica és un ensenyament multidisciplinar en el que entren en joc àrees com la matemàtica, la tecnologia i les ciències, a la vegada, contribueix al desenvolupament del pensament lògic i potencia l’autonomia personal i l’autoorganització, la capacitat d’anàlisi, la imaginació, el llenguatge, les habilitats socials, el treball en equip, la creativitat i la resolució de problemes.

A més, l’alumnat desenvolupa la tolerància a la frustració, ja que, davant de les errades, es fomenta que no es rendeixi, que busqui noves solucions, aprenent a trobar nous camins. L’assaig – error és imprescindible per avançar.

Educació Infantil i 1r cicle: BEE-BOTS

2n cicle: LEGO WEDO i 3r cicle: LEGO SPIKE