Patis inclusius

El material que utilitzem és un material pensat per a jocs en equip que aprofitem per a tot infantil i primària. El material es adquirit pel propi centre i conta amb l’homologació corresponent, divers, inclusiu, igualitari i accessible per a tot l’alumnat, pensat per a que tots els alumnes el puguin gaudir.
És un projecte obert, i els materials variaran en funció de les necessitats i cada zona especifica que es vagi creant al pati i sigui necessari per als jocs.

A més del material manipulable també hi tenim un material fixe: pissarres pintades a la paret, jocs a terra pintats, rocòdrom…

Millorem el pati escolar posant l’accent en tres claus:
● Participació: Fomentar que tot l’alumnat participi donat el gran ventall de possibilitats de joc que hi poden triar.
● Inclusió social: Impulsar la inclusió de tot l’alumnat i l’accessibilitat de tots els jocs per a que tots i totes puguin tenir una igualtat d’oportunitats.
● Igualtat de gènere: Promoure la participació equitativa dels nens i nenes als jocs del pati. Interrelacionar-se de manera respectuosa e igualitària.