Menjador escolar

L’escola Vista Alegre disposa de menjador propi des de febrer de l’any 2016. Treballem amb l’empresa SANED

El servei de menjador té una funció d’alimentació i nutrició, però també té una funció de caràcter educatiu, considerant la taula i el temps d’oci en moments de convivència. D’altra banda, és un servei voluntari, i la participació ha d’exigir el compliment de les normes de convivència establertes a les NOFC i a la informació d’ús de menjador.

Els objectius són:

• Prestar servei de menjador a les famílies que ho necessitin.
  • Desenvolupar hàbits i actituds saludables a l’alumnat en relació a l’alimentació.
  • Garantir una dieta sana i equilibrada.
  • Afavorir la salut al procés de creixement de l’alumnat.
  • Promoure l’adaptació de l’alumnat a una diversitat de menús.
  • Desenvolupar hàbits d’ús adequat d’instruments i normes relacionades amb el menjar.
  • Afavorir la integració de tot l’alumnat, desenvolupant habilitats socials relacionades amb l’oci i el temps lliure, i la convivència.

Es poden adquirir els tiquets a l’escola els dilluns, dimecres i divendres de 9:00 a 9:15. El preu del menú és de 6,45 € pels que facin ús de forma fixa i 6,54 € pels de manera esporàdica (curs 22/23)

Coordinadora de menjador: Laura Valls

Telèfon de contacte: 653322604