Consell escolar

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.

El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, famílies, personal d’administració i serveis, representants de l’administració local i altres persones que el mateix consell consideri necessàries.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, les activitats extraescolars, l’horari lectiu… La funció principal del consell escolar és debatre, analitzar, avaluar i prendre decisions sobre els temes proposats pel titular del centre.

Els representants del consell escolar són escollits per un període de quatre anys, però cada dos anys es convoquen eleccions per renovar la meitat dels seus membres.

Les eleccions per a la renovació del consell escolar les convoca el director del centre públic o la persona titular del centre privat concertat.

ACORDS DE LES SESSIONS DEL CONSELL ESCOLAR

Al llarg del curs anirem fent públics els acords presos a les sessions del Consell Escolar. No es publicarà cap acta oficial.

Acords CE – 03_10_22

Acords CE – 8_2_22