Fruita a l’Escola

Per millorar la salut cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola.

Aquest programa consisteix en distribuir fruita i verdura fresca als escolars de segon cicle d’educació infantil i de primària (infants de 3 a 12 anys) de la nostra escola.

És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.

Els objectius són:

• Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu.

Pla de consum de fruita a les escoles