L’HORT DEL VISTA ALEGRE: NOTÍCIA A LA TELEVISIÓ DE MATARÓ

Tenim un hort tan maco que la televisió de Mataró es va posar en contacte amb la directora perquè volia fer  una noticia del nostre projecte de l’hort.

I dit i fet!  Van venir a gravar als alumnes de quart, cinquè i sisè que feien la primera collita de l’hort:  raves  i naps preciosos.  La periodista de la televisió va entrevistar  alguns nens i nenes  que van parlar sobre les tasques de l’hort,   els aprenentatges i  les satisfaccions que els hi aporten treballar setmanalment a l’hort. Ho vam fer molt bé .

Va ser un reportatge molt complert i molt bonic.

Els nens, les nenes, els i les mestres i les famílies estem molt orgullosos  del nostre hort.