REPTE BTT DE 6È: PORTEM LA BICI A L’ESCOLA!

Aquesta setmana ens tocava portar la Bicicleta i el casc a l’escola per tal de fer la primera sessió pràctica de preparació del Repte BTT.

Els objectius d’aquesta primera sessió eren molt clars:

• Aprendre a col·locar-se el casc perfectament.
  • Revisar les BTT i comprovar que tothom en té i que estan en bones condicions. La comprovació de 4 punts bàsics de la bicicleta:
    • Les rodes
    • Els frens
    • L’alçada del seient
    • Els canvis de marxes

Gràcies a la col·laboració entre nosaltres tothom ha pogut tenir una bicicleta. En alguns casos hem vist que es necessita alguna reparació, alguna ens va una mica petits de talla… i Per això d’aquí a la data del repte anirem solucionant aquests aspectes.

Mentre fèiem totes les comprovacions hem pogut circular per la pista de l’escola de forma lliure, donant voltes o de forma lliure mantenint distàncies i la seguretat per evitar xocs. Per acabar hem fet el joc del “rei” en grups de 6 per fer una petita simulació de la conducció en grup.

Hem estat ben emocionats i hem demostrat que tenim els coneixements mínims per poder superar el repte!