LA NOSTRA FESTA MAJOR’24

Aquesta setmana hem celebrat la Festa Major d’escola, en honor a Sant Hilari, patró del municipi. Tot va començar el dijous a la tarda amb els esperats tallers amb les famílies, per decorar i engalanar la pista tots plegats. Entre flors d’hivern, cerclandales, teixint cedes… vam passar una tarda divertida i acolorida, enfilant garlandes i originals complements festius.

L’endemà de bon matí vam tenir una jornada atapeïda d’activitats que va començar amb el tradicional pregó. El gimnàs es va omplir a vessar per gaudir d’un pregó cuinat per unes il·lusionades Matildes que, amb l’ajuda dels petits, ja tenen el capgròs. Seguidament la cercavila va desfilar pels carrers més propers, amb l’acompanyament musical de Molta Xamba i la Batucada dels Grans. Els gegantons i capgrossos es van fer veure acompanyant tota la gentada. Fins i tot els petits de la llar van sortir a treure el nas!

Un cop de tornada a l’escola vam poder entrar en calor amb la xocolata calenta que ens va preparar l’AFA. Amb la panxa ja plena, vam entrar a la pista on Circ de jocs va preparar activitats per tothom, fent-nos viure l’emoció de l’infant que tots portem dins, insistint en la importància de tornar a jugar com sempre, grans i petits, al carrer, amb coses senzilles, compartint, allunyant-nos de les pantalles.

Per acabar la jornada, vam anar a Can Papasseit a veure Els contes de la Lola de la companyia Teatre Nu

Agraïm a tots i totes els que un any més heu fet possible (i més nostra) la Festa Major!

COMIAT MUSICAL

Després d’un llarg i intens trimestre ens acomiadem tots junts a la pista, regalant a les famílies un petit recull de cançons relacionades amb els tres projectes de comunitat:

• Avis, àvies, juguem una estona?
  • Errare humanum est!
  • Teixint camins.

També hem sorprès els vostres fills i filles amb la cançó:

Un sostre fet d’estrelles.

Gràcies per la vostra implicació i col·laboració per guarnir el pati amb les garlandes fetes en família. També us agraïm que ens ajudeu a reduir paper, gràcies als QR amb la lletra de les cançons, i els formularis que heu pogut omplir online.

Infants, mestres i famílies hem omplert la pista per gaudir plegats d’aquesta petita cantata.

Bones festes!

PARTIT MESTRES VS MATILDES

Avui hem realitzat el ja tradicional partit de Mestres contra els alumnes de 6è de l’escola. Els alumnes de 6è han preparat el terreny de joc, l’animació, els àrbitres, els equips, han fet de comentaristes…

Era la primera edició en què els de 6è son Matildes i això els feia tenir moltes esperances de guanyar als mestres. Però no ha estat possible, els mestres s’han imposat finalment després d’un partit ple de riures, bromes, armes secretes i bon rotllo per part de tothom!

Ja tenim ganes de la següent edició!