Història del centre

L’Escola Marta Mata va començar el seu primer curs escolar el curs 2005/06 amb les aules de la Comunitat dels Petits: Patufets (I3), Pinotxos (I4) i Tabalugues (I5). El curs 2006/07 vam començar l’etapa de Primària amb la Comunitat del Mitjans: Rovellons (1r), Alícia al País de les meravelles (2n) i Tanits (3r). El tercer any de vida encetàvem la Comunitat del Grans amb els Tintins (4t). Aquesta Comunitat dels Grans va anar creixent amb Petits Prínceps (5è) i  Massagrans (6è) en els dos cursos successius. Per tant som una escola d’una línia amb la capacitat de 225 alumnes.

Han estat molts els infants, les famílies, els mestres, els practicants, els monitors i d’altres persones que s’han implicat en el projecte i la manera de fer de l’escola Marta Mata de Vilanova del Camí.

Des del curs 2011-12 treballem bàsicament mitjançant projectes.