MARTAMÀTIQUES: TEIXINT EL CAMÍ DE TRESOR

Aquest dimecres per la tarda hem gaudit, una vegada més, de l’assistència de les famílies a classe per fer una nova sessió conjunta Martamàtica. En aquesta ocasió, es tractava de decidir per grups on amagar un tresor a la nostra escola. Evidentment la dificultat, i la paciència, es concentraven en elaborar el mapa de la nostra escola, bàsic per realitzar l’activitat que podem proposar a d’altres cursos. En aquest treball sorgien dubtes sobre les proporcions, mesures, situació d’espais, orientació, representació de les plantes… Hem observat com, tot i fer molts anys que trepitgem l’escola, no sempre recordem o tenim clars tots els espais, ni és fàcil provar de representar-los seguint la lògica i l’estructura, sent fidels a la realitat. La tarda ha representat un inici d’aquesta activitat que haurem d’anar completant, elaborant indicacions per acabar trobant el tresor.