DRETS DELS INFANTS I CARTES PELS AVIS

Aquesta ha estat una setmana per celebrar els nostres Drets, com a nens i nenes que som, i també per pensar i recordar els grans de la societat, els avis i àvies.

Dilluns, només començar la setmana, vam anar a buscar els Petits de la casa, els Patufets, per ajudar-los amb la caminadeta fins a Can Titó. Ens agrada molt fer aquest paper d’acompanyants, a la vegada que, gràcies a aquestes oportunitats de relació, aprenem a ser més sensibles i delicats… Ells i elles ens miren amb ulls d’admiració i, sense adonar-se’n arriben al destí de la nostra mà.

Arribats a can Titó ens hem trobat amb una bona gentada: totes les escoles del municipi! Junts hem escoltat el manifest i especialment ens hem emocionat en sentir les paraules dels nostres representants al consell municipal d’infants: el Dani i la Martina (què bé que han parlat!). Ens hem mogut i animat al so d’en Jaume Barri i el matí ha passat volant.

A mitja setmana ens han proposat fer cartes per animar els avis i àvies del municipi. Sabem que ells i elles moltes vegades es troben sols, poden estar malalts… o senzillament pensem que quatre anècdotes nostres els poden fer somriure i entretenir una estona. Per nosaltres és una oportunitat més per treballar la carta i l’escriptura creativa, tot i que s’ha de dir que ens agradaria molt més poder personalitzar aquesta iniciativa, sabent el nom de l’avi o àvia que tindrà la nostra carta a les mans.