PRESENTEM EL REPTE BTT!

Cap a finals de trimestre hem fet fer la presentació del ja tradicional Projecte Competencial d’educació Física “Repte Fi de 6è: Organitzem una Ruta en BTT”.

Tot just va ser una sessió en la qual vam poder entendre en què consistia el Repte BTT, i vam poder fer una pluja d’idees (brainstorming) de totes aquelles tasques que hauríem de tenir en compte a partir d’ara.  Aquest repte que els darrers vui anys ha tingut molt d’èxit, s’ha plantejat al grup com una possibilitat amb la que tots hem d’estar d’acord a tirar-la endavant i ens comprometem a treballar-hi de valent. Tothom s’ha mostrat amb moltes ganes i molt il·lusionat.

A partir d’aquí, amb la pluja d’idees, es tractarà d’organitzar-nos en Comissions de Treball. L’objectiu final és dissenyar i preparar de forma autònoma per part dels alumnes (amb el suport dels mestres, evidentment) tot el que suposa una sortida de dos dies quedant-nos a dormir a l’escola (ruta en BTT i moltes altres activitats, organització d’àpats…) fomentant l’autonomia necessària perquè en un futur puguin organitzar-se les seves pròpies activitats esportives en el seu temps de lleure.

És un treball que ens implica molta feina a tots (mestre i alumnes), que es fa perquè n’hi ha ganes i perquè ens agrada organitzar i gaudir d’aquest tipus d’activitats. Al segon trimestre ens posem a treballar per tirar endavant el repte BTT fi de 6è!