BEQUES MENJADOR

TERMINIS DE PRESENTACIÓ 2020-2021

Del 1 al 19 de juny de 9 a 13h a consergeria del centre. Per a alumnes de nova matrícula a l’escola hi ha un altre termini que comunicarem més endavant.

Model 1: si ja vàreu demanar l’ajut el curs passat (independentment del resultat que vàreu obtenir). És una declaració responsable on indiqueu que totes les dades del curs passat segueixen vigents. No haureu d’adjuntar cap documentació.

Model 2 (cal imprimir en Din-A3): servirà per totes les noves sol·licituds i per les que tenen variacions amb la documentació presentada el curs passat.

Teniu els models aquí o els podeu passar a recollir per consergeria. En cas de dubtes podeu trucar a l’escola de 9 a 13h.

VOLEU CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA?

Benvolguts i benvolgudes,
Voleu conèixer la nostra escola?
Us deixem uns documents on podeu trobar tota la informació sobre nosaltres i la nostra manera de fer:
Vídeo de presentació. La nostra escola, la vostra i la de tots i totes

Presentació de la jornada informativa de portes obertes

També podeu… Llegeix més»