1a Trobada de Músics de Pati

Els passats dies 20, 21 i 22 de novembre vam celebrar la 1a Trobada de Músics de Pati de l’escola en motiu de celebració de Santa Cecília.

Durant aquests tres dies tots els infants de l’escola que toquen algun instrument van oferir-nos petits concerts a les entrades i sortides de classe. Amb aquests concerts vam poder gaudir i compartir amb les famílies moments de música en directe i vam poder conèixer i veure instruments que no haviem vist mai abans, com la bateria i guitarra elèctriques, l’oboè o el violoncel.

La tarda del divendres, a més, vam poder gaudir d’un concert dels mestres de l’escola de música Vilamúsics d’Igualada.

Gràcies a tots i totes per participar d’aquesta setmana; ho hem passat tots molt bé!

DIA DELS DRETS DELS INFANTS

El dimecres 20 de novembre totes les escoles del municipi vam anar al camp de futbol per celebrar el dia dels drets dels infants.

Tres infants de cada centre van llegir un manifest sobre els drets de l’infància (en Rayyan, l’Adam i l’Aroa van representar l’Escola Marta Mata) i vam escoltar una bonica cançó.

Seguidament ens vam col.locar tots els nens i nenes al mig del camp formant la figura de tres infants agafats de les mans i amb un dron ens van fer una fotografia aèria.