BEQUES I AJUTS

Aquí trobareu tota la informació referent a les beques i ajudes per alumnes amb Necessitat Específica de Suport Educatiu. Si necessiteu més informació podeu contactar amb l’Equip Directiu.

LES PROMOCIONS D’AQUEST CURS!

Benvolguts i benvolgudes, finalment vam poder celebrar les promocions de Tabalugues, Tanits i Massagrans amb l’assistència de les famílies a l’escola, la qual cosa ens alegra molt! Malgrat les restriccions, ens hem pogut adaptar a la situació, tot gaudint d’un moment tan important pels vostres fills i filles però també per a vosaltres. Us deixem els vídeos de les 3 promocions per tal que tots i totes pugueu tornar a reviure-les!

Bon estiu i fins el setembre!

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA DEL CENTRE

Aquí teniu la Publicació de la Llista d’Espera del Centre.

ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE AMB INDICACIÓ DE LA PRIMERA PETICIÓ

Aquí teniu la Llista dels alumnes assignats al centre amb Indicació de la Primera Petició

LLISTA ORDENADA PREINSCRIPCIÓ 2021/22

Aquí teniu la Llista Ordenada per a la Preinscripció 2021/22.