UNA SETMANA DE LA MÚSICA DIFERENT!

A l’escola pels volts de Santa Cecília, el 22 de novembre, sempre s’organitzava quelcom especial que ens recordava la importància de la música.  Ja sabeu que Santa Cecília és la patrona de la música oi?

Sempre hem aprofitat els talents dels nens i nenes i de les famílies per compartir i gaudir de  petits tastets musicals. Però… aquest curs, no és possible!

Tot i així, a l’Escola Marta Mata no desistim! Aquesta setmana celebrem una setmana de la música diferent però amb la intenció de donar la importància que mereix la música a les nostres vides.

A més a més, us compartim una petita mostra de moments musicals a l’escola amb el desig de fer-vos arribar una mica de tots i totes nosaltres.

Seguim endavant!

DIA UNIVERSAL DELS DRETS DELS INFANTS

Avui, 20 de novembre, celebrem el dia Universal dels Drets dels Infants, posant la mirada en els nostres nens i nenes i en els seus drets.

En aquets moments estem en un any especial en el que hem de vetllar més que mai per les persones més especials de cada casa, els infants. Tot i que ha estat una celebració inusual, hem trobat la manera de compartir aquest dia amb tota la comunitat educativa del municipi.

Us presentem el vídeo que ha elaborat l’ajuntament de Vilanova del Camí en el que diferents alumnes dels centres de la nostra ciutat llegeixen diversos punts del manifest que enguany posa èmfasis en el  Dret a la Salut, com no podria ser d’una altra manera.

Esperem que gaudiu del vídeo i que el compartiu amb els vostres fills i filles.

LA FESTA DE LA TARDOR!

“Un any més a l’escola Marta Mata hem celebrat, malgrat les circumstàncies, la Festa de la Tardor i el temps ens va acompanyar durant tota la tarda. Al llarg de la setmana, els diferents grups vam recollir elements de la Tardor pels voltants de Vilanova del Camí i els vam fer servir per fer una creació artística de Land Art. A sobre d’un retall de roba, cadascú anava construint… Tot seguit, els i les mestres vam ajuntar totes les creacions per tal de fer-ne una de conjunta i… El resultat ha estat MERAVELLÓS!

A continuació, vam ballar per grups la tradicional cançó de la Castanyera! “Sona la música…”

Per acabar, vam fer el tradicional tastet de Tardor a càrrec de l’AMPA, amb fruits secs, mandarines i castanyes pels més petits.

Aquí teniu el resultat de la nostra creació LandArt!”