CRÒNICA DE LA FESTA DE LA TARDOR

LA SORTIDA AL COSTAT DE CAN BALDUFA

El dia 27 d’octubre vam anar al bosc. Els petits i els mitjans es van quedar al parc fluvial i els grans vam anar una mica més amunt, a Can Baldufa. Quan vam arribar a la muntanya vam esmorzar i vam anar a jugar fins a les dotze. Quan vam tornar a l’escola al migdia tots vam anar a dinar.

FESTA DE LA CASTANYADA

A la tarda vam celebrar la festa i va venir la castanyera. Dos nens de Massagrans ( el Guim i la Ylena) van llegir una frase de la Marta Mata Garriga. També els Patufets van dir un petit poema de la tardor i li van regalar a la castanyera una safata amb els panellets que hem fet a l’escola..

Una mica més tard, vam ballar la cançó de la castanyera amb l’escola i a continuació l’AFA ens va convidar a un berenar de tardor. Hi havia… els panellets que vam fer nosaltres, fruita de tardor, fruits secs i castanyes.  Després vam fer mini rotllanes per classes i vam menjar. Quan va ser l’hora de plegar, vem pujar a les aules i ens vam acomiadar. Ha sigut molt divertit!!!

Yaiza Bravo i Àneu Bernadí