MODEL DE PLASTILINA AMB VOLUM

Un cop fet el nostre disseny del tres en ratlla a sota del tobogan, ara li volem donar forma amb un model amb volum. Hem escollit la plastilina per elaborar el nostre model, ja que el tobogan és de colors i el volem representar el més realista possible. També volem comprovar si el tres en ratlla cap a sota del tobogan i si es podrà jugar. La setmana passada, alguns de nosaltres ja vam començar amb aquest model de plastilina, mentre la resta del grup jugava de forma autònoma (amb jocs tradicionals, jocs de taula o escrivint i dibuixant a la pissarra). D’aquesta forma, la Toni pot estar més atenta a un petit grup i ajudar-nos amb els dubtes que ens van sorgint, així com per compartir idees entre nosaltres.

Aquesta setmana, però, hem tingut un gran ensurt quan hem anat a buscar els nostres models per tal de finalitzar-los. Les construccions en plastilina s’havien ensorrat o destruït elles soles. Així doncs, hem de buscar solucions al nostre problema i continuar construint el nostre tobogan. Seguirem treballant i investigant!

Podeu veure totes les fotografies a la web de l’escola!