PENSEM EL TANCAMENT DEL PROJECTE

Una vegada finalitzat el mural del museu de la pell, entre tots i totes pensem que seria interessant preparar el tancament del projecte. És una part molt important que es prepara a consciència i amb molt d’esforç.
Sembla aviat? Amb totes les idees que van dir els nens i nenes tenim molta feina, així doncs endavant! Aquí teniu una llista de tot el que vam dir, i necessitarem molts dies per preparar, esperem que us agradi:

Cartells
– Com convidem a les famílies?
– Escrivint amb lletres, podríem fer un cartell que digui: Avis i àvies voleu venir al pati de l’escola?
– Ho hem de fer a l’escola perquè és més gran que casa nostra. No hi cabríem a casa nostra.
– Invitem tots els avis de tots els grups de Projectes de Comunitat, no només els nostres avis.
Arran d’aquesta idea ens sorgeix un dubte, no tenim molt clar si només invitarem els avis o també els pares.

Decoració
– Decorem, perquè quedin bocabadats i diguin: Quina festa més bonica!
– Podem posar un mural de benvinguda amb molts colors.
– Podem posar boles, globus pintats i lligats amb un pal, llums, corones…..

Jocs
– Preparem jocs?
Creiem que els altres grups de Projectes de Comunitat ja ho estan fent.

Una nena també  va comentar de posar música per animar.

Berenar
– Podem posar aigua i menjar.

Després de tenir clares totes les idees de com volíem fer la festa del tancament de projecte, només ens calia començar amb tots els preparatius. Pensant amb el material que teníem a l’aula, les boles per decorar podien ser uns cd’s decorats amb paper de seda. Brillant i molts colors, tal com ens ho havíem imaginat!

Quina festa que ens espera ….