EL GARBELL, la millor selecció de llibres per infants i per a tota la família!!!

Ja tenim El Garbell 12, un butlletí de novetats editorials adreçades a un ampli públic, des d’Educaió Infantil, fins a Educació Secundària, amb llibres d’imaginació, de coneixements i poesia.
El Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de l’Associació Rosa Sensat ha llegit i valorat, els llibres citats i ressenyats en… Llegeix més»

POEMA DE TARDOR

DINS UNA CAPSETA MÀGICA, ELS NENS I NENES DE P3 HEM GUARDAT PETITS TRESORS PER A RECITAR EL POEMA: TARDOR.
DIU AIXÍ…
CAUEN LES FULLES,
ELS OCELLS MARXEN
MENGEM CASTANYES,
A LA TARDOR.
OBRE EL PARAIGUA
QUE VE LA PLUJA.
EL FRED ARRIBA,
ADÉU CALOR.
(El sol i la Pluja. Barcanova)

Els Nanos de Reus

A nivell d’escola, ja fa uns anys, es va engegar un projecte que pretén que l’alumnat d’Educació Infantil i Primària conegui àmpliament l’entorn més proper: la Festa Major, edificis emblemàtics, personatges il·lustres, museus, masos,… de Reus en el transcurs de l’escolaritat.
A l’etapa d’Educació Infantil es… Llegeix més»