L’AMIPA

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMIPA) de l’escola La Vitxeta és una associació sense ànim de lucre que assumeix els següents objectius:

1. Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, a les mares i pares d’alumnes, als tutors, professors i alumnes del centre i als seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i, en general, de tot l’alumnat matriculat al centre.
  2. Promoure la participació de les mares i pares en la gestió del centre.
  3. Assistir a les mares i pares de l’alumnat en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre.
  4. Promoure la representació i la participació de les mares i pares dels alumnes en els consells escolars i altres òrgans col·legiats.
  5. Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
  6. Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
  7. Promoure activitats de formació de mares i pares, tant des del vessant cultural com l’específic de responsabilització en l’educació familiar.
  8. D’altres que, en el marc de la normativa educativa, els assignin els seus estatuts.
  9. Promoure i realitzar tota mena d’activitats fisicoesportives.

Els principals serveis que ofereix l’AMIPA La Vitxeta als infants i famílies de l’escola són els següents:

• Menjador escolar
  • Activitats extraescolars
  • Acollides:  Matí de 7:30 a 8:30h i Tarda -de 16 a 17:30h
  • Casal d’estiu i Setmana Santa

(Per fer ús de qualsevol dels serveis de l’AMIPA de manera regular al llarg del curs escolar cal ser família sòcia de l’AMIPA)

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES