El Bartrina i el Fortuny

Els alumnes de 4t de l’escola estem treballant els Teatres i museus de la ciutat de Reus. La Montserrat, mare de l’Ona, treballa a l’Ajuntament i ens va proposar de fer una visita guiada al Fortuny i al Bartrina, dos dels teatres més importants de la ciutat. Al Fortuny, vam quedar impactats amb la làmpada del sostre i el seu mecanisme secret per netejar-la, però sobretot ens va encantar poder pujar a l’escenari i comprovar que té un desnivell de 60 cm i que és tan gran com la platea!

Corrents, corrents vam baixar de la plaça del Prim fins al Centre de Lectura per entrar al Teatre Bartrina, allà vam poder estar poca estona, però en vam tenir suficient per descobrir que tot i que no era tan luxós com el Fortuny, era igualment acollidor i bonic.

Gràcies a les mares de la Cèlia, l’Anna, l’Iker i el Ricard per acompanyar-nos! I evidentment, a la mare de l’Ona per fer-nos de guia!