Comissió mixta pedagògica

QUÈ FEM? QUINS PROJECTES DUEM A TERME?

Som un grup de persones amb voluntat d’aportar propostes de creixement i aprenentatge per tota la comunitat educativa, en forma de xerrades, cursos i tallers.

Som la comissió encarregada de donar resposta als somnis que la comunitat d’aprenentatge té en matèria educativa i d’organització.

Organitzem l’Escola de mares i pares amb xerrades sobre temàtiques variades com primers auxilis en nadons i infants, assetjament escolar, sexualitat, “educar sense cridar”, presentació de novetats editorials…

També portem a terme un buidatge de suggeriments i peticions (a través de la bústia i el nostre correu electrònic).

QUINS PROJECTES TENIM DE FUTUR?

• Propostes pendents:
    • Xerrada sobre Dislèxia (Associació catalana de la dislèxia), proposta gratuïta
    • Xerrada “Internet segura, de tu a tu” (Mossos d’Esquadra), proposta gratuïta
    • Col·laboració amb la Comissió de Temps de migdia per l’organització d’un debat o taula rodona al voltant del contingut del nou Decret de menjadors escolars.

QUÈ PODEN FER LES PERSONES INTERESSADES?

Tots i totes sou benvinguts a participar directament amb la comissió o bé a través de peticions i propostes a través de la nostra adreça electrònica.

ADREÇA ELECTRÒNICA: comissiopedagogicavitxeta@gmail.com

Comissió mixta pedagògica

Articles relacionats: Escola de mares i pares