Material Temps de Migdia

A continuació, es detalla quin és el material que necessiten els nens i nenes de cada curs que es queden a dinar a l’escola:

P3:

• 1 Bossa de roba amb anses per posar-ho tot.
  • 1 bata (el més fàcil possible de treure i posar)
  • 2-3 tovallons de roba amb una beta de mínim un pam cosida en una de les cantonades)
  • 1 baixera pel llit (mides del llit: 130×54)
  • 1 llençol
  • MARCAR-HO TOT!! AMB EL NOM O AMB ALGUN IDENTIFICATIU

(Cada divendres es retornaran els tovallons i la bata per a poder-los rentar. Cada 2 divendres es retornaran també els llençols. Els dilluns s’ha de portar a l’escola net.)

P4 I P5:

• 1 bata
  • 1 necesser
  • 1 raspall de dents
  • 1 pasta dentífrica
  • Raspall o pinta (opcional)
  • MARCAR-HO TOT!! AMB EL NOM O AMB ALGUN IDENTIFICATIU

(En aquests cursos es reutilitzarà el tovalló de roba de l’esmorzar a l’hora de dinar. Per tant, cada dia aquest tovalló tornarà a casa. Cada divendres es retornarà la bata per a poder-la rentar. Cada 2/3 divendres es retornarà el necesser, per rentar-lo i per repassar l’estat dels estris. Els dilluns s’ha de portar a l’escola net).

PRIMÀRIA:

• 1 tovalló de roba
  • 1 necesser PETIT
  • 1 raspall de dents
  • 1 pasta dentífrica
  • Raspall o pinta (opcional)
  • MARCAR-HO TOT!! AMB EL NOM O AMB ALGUN IDENTIFICATIU

(Cada divendres, o el darrer dia de la setmana que es quedin a dinar els infants, s’emportaran els tovallons a casa. Els dilluns o el primer dia de la setmana que es quedi a dinar, s’han de portar els tovallons de roba nets. El darrer divendres de mes també es retornaran els necessers per poder-los netejar i per repassar/reposar els estris)