Comissió excursionista

QUÈ FEM? QUINS PROJECTES DUEM A TERME?

Som una comissió petita però ben entesa, formada per tres famílies de l’escola, molt aficionats a la natura i la muntanya i funcionem com a comissió des del curs 15-16.

El nostre objectiu és organitzar una vegada al mes excursions obertes a tota la comunitat educativa i adaptades als infants per tal d’enriquir el lleure familiar i dotar aquesta comunitat d’un espai de convivència, exercici físic i contacte amb la natura.

Les excursions que oferim són de caire lúdic, al cap i a la fi, el que volem és compartir una bona estona amb els nostres fills i d’altres famílies, així que estan adaptades a tot tipus d’edats, fins i tot, per als més petits de l’escola.

Habitualment, unes dues setmanes abans de cada excursió es fa una convocatòria a través de la web, amb una circular per correu electrònic i a través de cartells informatius que es pengen a les diferents portes de l’escola.

QUINS PROJECTES TENIM PEL CURS 19-20?

Perquè pugueu començar a programar-vos bé les agendes, us adjuntem les dates previstes per les sortides d’aquest curs (subjectes a possibles canvis per qüestions de logística o meteorològiques), així que ja podeu anar traient la pols a les botes que d’aquí a ben poquet comencem a caminar!

Dates excursions 2019 -2020:

• Diumenge 20 d’octubre
  • Diumenge 10 de novembre
  • Diumenge 1 de desembre
  • Diumenge 19 de gener
  • Diumenge 16 de febrer
  • Diumenge 15 de març
  • Diumenge 19 d’abril
  • Diumenge 17 de maig
  • Cap de setmana 13-14 de juny (Cloenda)

ADREÇA ELECTRÒNICA: excursionismevitxeta@gmail.com

Salut i cames!!