Comissió excursionista

QUÈ FEM? QUINS PROJECTES DUEM A TERME?

Som una comissió petita però ben entesa, formada per tres famílies de l’escola, molt aficionats a la natura i la muntanya i funcionem com a comissió des del curs 15-16.

El nostre objectiu és organitzar una vegada al mes excursions obertes a tota la comunitat educativa i adaptades als infants per tal d’enriquir el lleure familiar i dotar aquesta comunitat d’un espai de convivència, exercici físic i contacte amb la natura.

Les excursions que oferim són de caire lúdic, al cap i a la fi, el que volem és compartir una bona estona amb els nostres fills i d’altres famílies, així que estan adaptades a tot tipus d’edats, fins i tot, per als més petits de l’escola.

Habitualment, unes dues setmanes abans de cada excursió es fa una convocatòria a través de la web, amb una circular per correu electrònic i a través de cartells informatius que es pengen a les diferents portes de l’escola.

ADREÇA ELECTRÒNICA: excursionismevitxeta@gmail.com

Salut i cames!!