El pessebre de l’escola

Com cada any, l’alumnat del centre ha preparat amb molta il·lusió el pessebre de l’escola. Es tracta d’una activitat esperada per els nens i nenes, tant pel fet d’elaborar amb les seves mans les diferents figures i elements, com per la satisfacció de formar part d’una obra tan gran i important.

Els més petits del centre (Educació Infantil i Cicle Inicial) s’encarreguen de les peces de plastilina: animals, verdures i hortalisses de l’hort, els de Cicle Mitjà són els arquitectes, i enguany, ajudats per la Laura (mare de l’escola), han creat unes construccions amb material reciclat dignes de pessebrista. Finalment, Cicle Superior preparen les figures i personatges amb cartró, teles i altres materials. Pares i mares de l’Amipa s’encarreguen de muntar tota la infraestructura, veureu que fins i tot tenim un riu amb aigua de debò! I cada curs va baixant i col·locant les seves creacions.

El pessebre romandrà durant tot el Nadal al vestíbul de l’escola perquè tothom el pugui admirar. Els alumnes, mestres i pares n’estem molt orgullosos del resultat d’aquest gran treball en equip.