Cros Solidari La Vitxeta

La Vitxeta Tríptic 4t Cros

El 8 de març de 2015 es va celebrar el 1r Cros Solidari de La Vitxeta, organitzat per l’AMIPA de l’escola en col·laboració amb el Consell Esportiu del Baix Camp i des d’aleshores es fa cada curs escolar. El Cros Solidari neix amb l’objectiu de fomentar hàbits saludables i crear espais comuns entre l’escola i les famílies; així com la recollida d’aliments amb finalitat solidària.

Les diverses categories (tots els nens entre 3 i 18 anys, més una categoria d’adults) cada any fan un recorregut per la Urbanització Sant Joan, combinant asfalt i terra, i a l’arribada hi ha medalles, coca amb xocolata, obsequis, sorteig de regals i molta diversió. Els diferents recorreguts són de 150 a 3.000 metres.

Tots els alumnes de l’escola estan automàticament inscrits, només han d’aportar 1 kg de menjar que donem a la Fundació Banc dels Aliments, tot contribuint a una bona causa amb molta il·lusió.

Qui no sigui de la nostra Comunitat educativa es pot inscriure a través de la vostra Escola o AMIPA o directament al Consell Esportiu del Baix Camp (Plaça la Patacada. Tel. 977 334 063 cebc@cebc.cat) o el mateix dia de la cursa a l’escola (Preu inscripció 3€).

Articles relacionats: Cros